: Espacios Virtuales : Seminario de orientación para el desarrollo de planes de negocio.


 

 

 

Bibliografía

 

Abrams, Rhonda M.(1993) The successful business plan: secrets & strategies. Oregon: The Oasis Press.

Alcaraz, Rafael (1996) El emprendedor de éxito. México: McGraw -Hill.

Borello, Antonio (2000) El plan de negocios. México McGraw- Hill.

Copeland, Tom, Koller,Tim y Murrin, Jack (1994) Valuation: Measuring and managing the value of companies. USA: McKinsey &Company, Inc.

Cravens, David W.(1985) Planeación en mercadotecnia. México: CECSA.

Fleitman, Jack (2000) Negocios exitosos. México: McGraw-Hill.

Gumpert, David E. (1990) How to really create a successful business plan. Boston: Inc. Publishing.

Maitland, Lain (1998) Planes eficaces de negocios en una semana. México: Panorama.

McKeever, Mike (2000) How to write business plan. USA: Nolo.

Pinson, Linda and Jinnett, Jerry (1996) Anatomy of a business plan. Chicago/IL: Upstart Publishing Company.

Porter, Michael E.(1998) Competitive strategy. Techniques for analyzing industries and competitors. New York: Free Press.

Rich, Stanley E. y Gumpert, David E.(1985) How to write a winning business plan. Entrepreneurship: creativity and work.(reprint) Harvard Business Review.mayo/junio.

Sánchez / Cantú (1993) El plan de negocios del emprendedor. México: McGraw-Hill

Siegel, Eric; Loren, Schultz; Brian, Ford y David, Carney (1987) El plan empresarial: La guía de Ernst & Young. España: Díaz de Santos.

Sortino, John y Susan, Shelly (1999) The complete idiot's guide. Being a successful entrepreneur. New York: Macmillan Publishing.

Steiner, George A. (1998) Planeación estrátegica. México, CECSA.

Stutely, Richard (1999) Plan de negocios: la estrategia inteligente. México: Pearson Educación.

Tiffany, Paul y Peterson, Steven D. (1997) Business plans for dummies. USA: IDG Books Worldwide, Inc.